האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

ודאי שניתן, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בעת ביצוע ההזמנה, אנו זמינים בימים א’ ב' ד' ה' בין השעות 9:00 – 19:00, ובימי ג' ושישי וערבי חג בין השעות 9:00 – 13:00 ובימי שבת סגורים בטלפון 072-2500-826. לאחר שעות אלה ניתן להשאיר פרטים בכתובת המייל elight180@gmail.com או בצ'אט ונחזור בהקדם.

גם תאורה רוכשים אונליין?

בטח , קודם כל מחירים הרבה יותר זולים ובנוסף כיום כל דבר אפשר לרכוש online רהיטים,אקססוריז לבית,מוצרי חשמל אז מה הבעיה לרכוש תאורה?כל פריט הנמכר בחנות online תוכלו לקבל על נקודת חשמל משותפת או נפרדת (בחירה שלכם אז נא לציין בהערות או לעדכן טלפונית) כל גוף תאורה תוכלו לקבל בכל צבעי RAL \ציפוי בתוספת תשלום .על כל פריט שמופיע בחנות אונליין של לגעת באור תאורת מעצבים יש מידות מפורטות קוטר\גובה\אורך מה שאין, בשמחה נתן לכם פרטים טלפונית: 072-2500-826 או בצ'אט. את כלל המוצרים שלנו תקבלו עם תעודת אחראיות צמודה ומפורטת.

כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריטים ?

ניתן להחזיר / להחליף פריטים אותם רכשת וזאת בתנאי שיצרת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריטים. יש לוודא שלא נעשה כל שימוש בפריט, כמו כן הקופסא סגורה והפריט בשלמות בעת ההחזרה.נא לעדכן במייל מה הפעולה אותה היית מעוניין לבצע: החזרת פריט, החלפת פריט בפריט אחר (נא לציין את הפריט הרצוי), החלפת צבע לאותו הפריט, החלפת מידה לאותו הפריט. נודה ותציין את סיבת החזרת הפריט: א. הפריט נראה שונה מהתמונה באתר / ב. הפריט לא לטעמי / ג. המידה אינה מתאימה / ד. לא הפריט שהזמנתי / ה. הפריט הגיע פגום.ֿ שליח מטעמנו יגיע לאסוף את הפריט ולהחליפו. החלפת פריט כרוכה בעלות של 60 ש"ח בלבד (דמי משלוח)

האם קיימת חנות אליה ניתן להגיע?

בוודאי,אולם התצוגה של לגעת באור תאורת מעצבים נמצא בבאר שבע הפועלים 23 מוזמנים להגיע לפי שעות הפתיחה מוזמנים תמיד לקפה . משרד לבירורים נוספי 072-2500-826.

כיצד ניתן לדעת שהזמנתי התקבלה?

בסיום ההזמנה תקבל מייל מפורט אודות פרטי ההזמנה וחשבונית עבור העסקה אותה ביצעת. ברגע שהחבילה ארוזה ומוכנה תקבל הודעה לדואר האלקטרוני כי הזמנתך הסתיימה ובדרך אליך.

איך לבצע הזמנה באתר?

הפעולה הראשונה והמומלצת היא להירשם לניוזלטר שלנו על מנת להיות מעודכנים בכל החדשות והמבצעים. מכאן תוכלו להתחיל לשוטט באתר ולבחור את הפריטים אותם אהבתם, יש לזכור לסמן את המידה הרצויה ולהוסיף את הפריט לסל הקניות. ברגע שסיימת להרכיב את הסל תועבר לקופה. יש להקפיד לרשום פרטי כתובת מלאים כגון: מספר בית, מספר דירה, טלפון וכתובת דואר אלקטרוני. במידה וברשותך מספר ת.ד ציין זאת בפרטי ההזמנה. כל מה שנשאר הוא, לבחור את שיטת המשלוח והתשלום והחבילה בדרך אליך.

האם ניתן לקבל החזר כספי עבור הפריטים אותם רכשתי?

ניתן לקבל החזר כספי עבור הפריטים אותם רכשת וזאת בתנאי שיצרת קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריטים והם שמורים באריזתם המקורית, במידה ותהיה מעוניין לקבל החזר כספי ינוכה 5% מגובה העסקה ובנוסף דמי משלוח.הזיכוי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר ממנו בוצעה ההזמנה, אם ההזמנה בוצעה באמצעות חשבון PayPal תקבל החזר לחשבון ה - PayPal ממנו בוצעה הרכישה, במידה ומדובר על עסקת מזומן אנו נבצע העברה בנקאית.לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט וכרטיסי דואר נטענים ולכן בעלי כרטיסים אלה יהיו זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

האם ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית ו/או מזומן?

ודאי שניתן, על מנת לשלם באמצעות העברה בנקאית יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לתיאום התשלום. בנוסף ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, תשלום במזומן וחשבון PAYPAL.

האם ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה שביצעתי?

על מנת לשנות את הכתובת בהזמנה שביצעת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לפי שעות הפעילות בטלפון 072-2500-826. לאחר שעות אלה ניתן להשאיר פרטים בכתובת המייל -elight18@gmail.com ונחזור בהקדם.